Tummen upp

Kvällen igår var superskoj men det gick käpprätt utför! haha. Jag skäms typ sönder men Linnea har ju gjort samma grej en gång så då känns det lite bättre!

Mina föräldrar har vart och köpt ny andrabil idag vilket jag är väldigt glad för. Våran beiga fård går på sista versen kan man säga. Det roliga är att mina föräldrar gör alltid impulsgrejer och jag gillar det. För typ två dagar sedan kom de på att de ville köpa ny bil och nu står den på uppfarten. Tummen upp! En saab blev det, vi har aldrig haft det och de var så himla billiga nu när det går åt helvete för saab. En positiv grej. Annars så är det ju inte kul att det går dåligt för saab. Men TTELA har något att skriva om i tidningen i alla fall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0