GRRR

Jag har börjat mitt nya mer stressigare men mer roligare liv. I det livet ingår inte att blogga som en daglig aktivitet. Men eftersom mina kära vänner blir så ledsna när jag inte bloggar känner jag att jag ska göra det ändå!

Det är ju faktiskt ingen idé att jag berättar vad jag gjorde i helgen för alla som läser här vet ju redan det. Inte kul!

Det jag ville säga är att jag är skit arg för att det inte blir någon svenska C! Jag är för demonstration! Henkar du på Emilia?

Sen är jag arg på helvtes melodifestivalen också! Vad är det för skit? Om jag hade haft kvar mina samhällsproblem så hade det vart ett! Kvalar in med vilken omrösning som helst! Så det så



Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag är på!

2009-03-16 @ 20:52:44
URL: http://emiliavem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0