Vad är det för liv vi lever i?

Jag har snott Louises mening i rubriken, men jag tycker det är så roligt när hon säger det så jag hoppas att det är okej! Vi har fått ett samhällsproblem här i Björndalen! Tidningen har börjat komma senare på morgonen så min pappa har redan åkt till jobbet när den kommer. Då blir det ju lätt så att den inte ligger på frukostbordet när jag kommer ned. Det blir ju stora samhällsproblem för mig eftersom jag då inte får veta vard som händer i samhället och får heller aldrig tillfälle att andra på det! Skärpning posten!

I
dag har jag tagit det väldigt lungt, var en sväng på överby och handlade mat. Det brukar inte vara så ofta jag hinner följa med och göra det. Det bästa är ju att man får god mat i ungefär en vecka frammåt när man följer med och handlar. Lätt värt det!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hahaha så tänker jag också! Men jag tränar alltid när pappa handlar så det skiter sig!

2009-01-10 @ 16:59:08
URL: http://emiliavem.blogg.se/
Postat av: My

din blogg är klockren hanna! så rolig att läsa! :)

2009-01-10 @ 20:02:32
Postat av: Erika

Stora i samhällsproblem i Björndalen vill jag inte påstå, mer att Hanna är lat och inte orkar hämta tidningen själv:D BRA POSTEN och skoja lite med Hanna! ;) Du är så grym!

2009-01-14 @ 21:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0