BLÄ

Denna helg har vart hektisk men jag gillar´t!

På fredagen packade min kära bror ner datorn i påsar och tog med den till nån annan datanörd och lana. Detta ledde ju till att jag inte hade någon dator. Vi skulle planera våran resa till någonstans i världen och det gick ju inte utan en dator. Så Martina fick ta med sig sin bärbara och runt den trängdes vi 8 pers. Jag var inte jätte engagerad utan gjorde säkert nått annat skoj så när alla gick så hade inte ens jag sett hotellet vi nog ska till. Men nu har jag gjort det. DET ÄR I TURKIET! Hoppas du blir glad nu Emilia! Jag är lite emot det men jag överlever nog. Om man ska resa behöver man ett jobb så denna förmiddag har jag skrivit ett CV. Det går sådär.

Igår spelade vi cup i Uddevalla och det gick väll sådär. Nu har jag ju bara skrivit vad jag har gjort ändå. Jag skulle ju sluta med det. Nu när jag ändå har börjat så får jag väll fortsätta. Efter cupen åt fettobarnen donken och Linnea och Martina gick ur godis och kakförbudet. Det var det bästa de har gjort tror jag. Sen gick jag till Erika och kollade handbolls VM. Svenskarna vann ju rätt stort.

Detta var mitt sista tråkiga inlägg någonsin. Hellre inga inlägg än tråkiga. Eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jaa! Turkiet!

2009-01-19 @ 20:08:33
URL: http://emiliavem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0