Årskrönika 2008

Ända sedan jag skapade denna blogg har jag tänkt att på nyårsafton ska jag skriva en riktigt bra nyårskrönika. Jag känner att jag har inte den bästa inspirationen idag men jag ska försöka. Jag känner redan från början att den kommer bli oseriös, men jag ska göra mitt bästa!

2008, ett år där ekonomin i hela världen har varit botten
men Hannas humör har varit toppen

Med ett leénde och glimten i ögat har hon charmat alla
även under de mörka vintermånaderna när nätterna har vart kalla

HAHA jag är så jävla patetiskt dålig så jag sitter här i min ensamhet och skrattar åt mina egna dåliga rim. Seriöst nu!

2008 har vart det bästa året i mitt liv. Början på året tillbringade jag i Vietnamlandet och det var gött som aldrig förr. Jag längtar tillbaka så himla mycket. Det kan man säga var en bra start på året.

Sedan när jag kom hem fick jag blimtarmsinflamation och det kan man ju säga var ett allt annat än trevlig upplevelse. Men det är ju bra att ha testat på det också. Och nu är den väck, puts, gone förevligt. Efter det så längtade jag efter skolan så himla mycket och det var nog där när jag låg i en äcklig sjukhussäng jag insåg att jag älskar skolan. Sedan dess så har man ju blivit kallad för fjäskis några gånger men det överlever jag.

På sportlovet hade vi en underbar vecka i Österike. Mycket wurst mit pommes blev det. Och vet ni vad det bästa är? Att jvi ska dit iår igen! Tummen upp för det.

Resten av våren var väll ganska smärtfri tror jag. Har nog försökt förtränga den tiden eftersom vi hade så mycket i skolan, men vi överlevde det också!

Sommaren 2008 helt wounderbar! Sol, bad, 4H, fröknarna F, sommarjobbet, kusten, gaddis, allt!

Hösten började bra och jag fick nya håltimmes kompisar! Det var nog det bästa jag har gjort! Haha (jag retas lite med dig bara Linnea, du är också bäst.) Men allvarligt så är de ett skönt gäng och jag trivs att var med olika människor. Lika kan man ju knappast kalla några där i alla fall. Jag och Emilia har hösten 2008 börjat vårat liv som blivande kariärrskvinnor det är nog verkligen det bästa jag har gjort.

Framför allt är ju året 2008 året Hanna startade denna fantastiska blogg och det är ju helt underbart! Vad vore livet utan samhällsproblem och klantiga försök till att lyckas? Ingenting.

 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hahaha :D

2009-01-01 @ 18:21:17
URL: http://emiliavem.blogg.se/
Postat av: NYLEN!

HAHAHAHAHAHAHAHA! hanna du är så kul jag skrattar också åt din patetiska skämt och jag fnissar ännu mer när jag ser dig skratta åt dem. 20008 var great, 2009 ännu bättre:D!

2009-01-01 @ 20:26:41
Postat av: Erika

BRA RIM HANNIS :D mycket bra tänkt där med att charmat alla (du vet vad jag menar) ;) HAHAHAA

2009-01-01 @ 21:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0