Träningsvärk

Det är sällan jag klagar så mycket som när jag har träningsäerk. Mest när jag har träningsvärk i magen för då blir det problm när jag skattar och det är något jag göra ofta! Idag har jag träningsvärk i armarna. Jag var på ki boxing i 90 min igår, jag ni läste rätt 90 min. Det var gött att slå av sig lite agressioner men jävlar vilken träningsvärk man fick. Eftersom jag Frida, Martina och Linnéa Nylén har börjat med vårat nya träningsliv idag var det bara att ge sig iväg till friskis igen. Vi gick på skivstång/kondition och det var inte det bästa när man redan hade träningsvärk i armarna. Just nu pulserar de i hela armarna och det känns som de växer till dubbel storlek.

Vi har träningsmånad nu och vi ska träna 5/ggr vecka så det är bara att pallra sig iväg till fotbollsträningen imorgon igen.

Dagens ord är klämkäck (staving?) jag tycker alla ledare på friskis är så klämkäcka och jag orkar inte med dem, måste de vara så övernaturligt starka och glada varje dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0