Så mycket roligt

Hur ska man kunna ränka matte när det finns så mycket annat roligt i livet att göra! Så till exempel kolla på semester svenskar, prata i telefonen, läsa manus, kolla på lite andra roliga saker jag inte visste fanns i mitt rum, klia sig i huvudet, läsa inledningen i matteboken (visste ni att den är ganska intessant?), kolla dåliga och bra bloggar, läsa brors spanskabok, rita på musmattan och nu kommer jag till en annan grej jag kan göra för att slippa matten, blogga! Herregud vilken lång mening. Aja baja hade Jan sagt.

Idag har jag upptäckt skype! Tänk att det har funnits utan att jag har vetat hur bra det egentligen var! Jag vill hissa det!

När man har hissat något måste man ju dissa också. Hm kommer inte på något för jag är positiva Hanna idag. Jo! Jag vill dissa att de har tagit bort extra engelskan, inkompetenta jävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0