Klantigt

Jag borde byta namn på min blogg till klanthanna eller något. Det går inte en dag utan att jag försätter mig i en väldigt pinsam situation på grund av min klantighet.

Idag var jag och pappa ute och övningskörde. Det gick faktiskt jättebra och jag klarade mig utan några kärringstopp tills..

Vi kom till NÄL rondellen. Ni vet den som det är massor av bilar i hela tiden. Så var det också denna lördagförmidda såhär i rea tider. Jag får stå och vänta på och komma i i rondellen hur länga som hest. Kön efter mig bara växer och när jag tillslut ser en lucka så får jag kärringstopp. Jag känner bara hur alla stirrar på mig och ännu några bilar kör förbi i rondellen. Jag han ju rulla ut en bit i den förra gången så jag står nästan i den men bilarna envisas ändå med att köra förbi. Okej jag startar och bilen, i med kopplingen och fort iväg tänkte jag. Det låter nu som hela bilen gråter av förtivlan och den vägrar att starta, nu står jag bokstavligt talat i rondellen och alla stirrar på mig och biljäveln startar inte. Jag börjar nästan gråta av panik men gud var nog med och hjälpte mig lite för som ett mirakel kom jag iväg efter det. 

Ni som förväntar er att jag ska stå där med mitt körkort i handen 13 februari - hoppas inte för mycket!

Kommentarer
Postat av: Emilia

HAHA

2009-01-03 @ 17:38:20
URL: http://emiliavem.blogg.se/
Postat av: Marre

Haha, du ska inte förvänta dig att du har körkortet i handen i februari :p Det är ju inte ens två månader kvar ;p Men vi ska lätt firra det fram till sommaren :D Så kör du, jag & Emilia roadtrip ;)

2009-01-06 @ 14:05:24
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0