Kanoners

Det finns så många bra bloggar att läsa så jag hinner inte ens att skriva i min egen. Om en halvtimme har jag tänkt att kolla på semestersvenskar för det känns som det kan vara ett bra program för mig!

Jag har klarat av tre dagar av två veckor att inte äta något godis, chips eller kakor. Det finns massa andra regler också men de skiter jag i. Jag och Linnea har kommit på ett nytt gott alternativ till godis. Sådanna där knäckebröd med färskost som man köper i gröna paket. Jättegott! Jag har funderat på om man kan göra sånna själv som budgetalternativ. Eller om man inte har sånna hemma. Jag kom på att man kanske kan ta philadelphiaost och lägga emellan knäckebröd. Men hur ska man kunna dela dem på längden? Det känns som de kommer gå av på mitten om man tar en såg!

 Kanonbra är dem i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0