Igår

Nu har jag vart dålig på att blogga igen. Igår åkte jag, My och Michaela på roadtrip till Uddevalla. Det är väldigt trevligt i Uddevalla fast jag hittar ingenstans. Vi hämtade upp Erika och drog ut till torp. Applåd till My som körde brum brum bilden så bra. När man såg henne sitta där blev man ännu sugnare på körkortet själv. På torp shoppade jag inte mycket förtom massa mat. Sedan drog vi till Erikas lägenhet och lagade tacos, mycket gott. Sedan när My och Micahela skulle dra sig hemmåt så fick vi för oss att vi skulle ut och gå. Eller jag vill väl gå sådär mycket vid 12 på kvällen men vi gick i alla fall och efter 40 min vandranade hamnade vi på någon fest och jag kände typ inte en människa. I alla fall är jag skit trött nu för jag som inte mycket i natt. Jag måste sova nu innan jag ska på bio. Kanske berättar mer om mitt liv någon gång när mina ögon inte går ihop så jag knappt vet vad jag skriver.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0