.

Lite ångestladdat är det att börja skolan imorgon. Jag gillar ju skolan men inte på morgonarna. Det verkar som hela världen har sovmorgon utom vi. Engelska också på mogonen, inte favoritämnet precis. Om jag får klaga lite mer måste jag ta en tidigare buss imorgon för jag måste hinna köpa busskort på tidpunkten innan skolan börjar. Det är ju så bra att västtrafik som vi älskar så mycket har tagit bort att man kan fylla på periodkorten på bussen. Så jag behöver gå upp en kvart för tidigt. BLÄ! Plus att jag måste betala resan till stan!

Jag har fortsatt mitt hurtiga liv fast jag inte ens hade det som nyårslöfte. jag hade tänkt att blogga om nyårslöften i början av året förresten men det har inte hunnits med. Jag HATAR nyårslöften. Jag ska aldrig mer ha några löften bara att fortsätta rocka. Tillbaka till träningen. Jag och Nylén gymmade. Det var bra.

Det var kul igår förresten, men Linnea Hed fuskar på spel så jag blir ännu mer rädd för henne än vad jag var innan. Man får satsa på att vara i samma lag som henne varje gång nästa gång man spelar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hanna, det är bara larvit med nyårs löften!!! Lev livet som om det var ditt sista istället ;)

2009-01-09 @ 22:25:05
URL: http://sofiahenrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0