En fisk

Vad pratar du om?
- En fisk

Denna dag har vart helt knäpp. Först försov jag mig och det var rätt gött men paniken man får när man inser att man kommer komma sent är inte lika härlig. Sedan åkte jag till skolan och han med att vara där i ca tio min då jag kom på att jag känner mig sjuk. När jag kom på det så blev jag dödsjuk i rasande takt. Det tog bara några minuter så var jag helt kallsvettig, svimmfärdig och behövde spy. Jag fick ringa mamma för jag klarade inte ens av att ta bussen hem. När jag kom hem la jag mig och sov i en timme och när jag vaknar upp är jag helt frisk igen. Så jäkla konstigt!

Sedan gjorde jag stuvade mackaroner på det sättet Linnea Nylén alltis tjatar om. Det gick skit allt brändes fast och de blev jätte äckliga. Då blev jag ledsen, så då gav jag upp mitt godisförbud och drog i mig en kexchoklad size big. Nu är jag glad som aldrig förr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0