Bandyapplåd

Jag är fortfarande inte frisk och vi alla är väldigt ledsna över detta. Idag trotsade jag ändå förkylningen och åkte skridskor. Först så gick jag och Kajsa ända bort till slättbergsbanan och det är en rejäl promenad vill jag säga. De andra hade tränigsverk från gårdagen men jag eftersom jag inte spelade fick jag låtas att jag hade träningsverk för att jag ville ha nått att skylla på för att jag var så dålig på skridskor. Jag är verkligen pinsamt dålig, bambi på hal is skulle kunna beskriva det. Det pinsamma är att jag har spelat bandy i ett år och jag kan ändå knappt komma frammåt på mina hockeyrör. Klara var jätte duktig och hon och Sofia utklassade mig, Kajsa och Nanna på bandyn. Pinsamt när vi var tre och jag har faktiskt inget att skylla på. Men vi hade kul i alla fall!

Bandyapplåd för oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0