2008

År 2008

1. Gjorde du något i år , som du aldrig gjort förut?
Tog bort blindtarmen

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nja jag hade ju tänkt att ha bättre ordning på rummet men det gick sådär.  Årets blir att vara fortsätt allmänt bra. Som Linnéa Nylén säger: fortsätt rocka!! 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, om man inte räknar med pinnarna

5. Vilka länder besökte du?
Vietnam och Tyskland och Österrike.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Mer tid!

7. Vilket datum 2008 kommer du alltid att minnas?
11/10

8. Vad var din största framgång 2008?
När jag kom på att jag är bäst!

9. Största misstaget?
haha det är så många så jag kan inte ens lägga dem på minnet.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag skadar mig hela tiden haha


11. Bästa köpet?
Min systemkamera

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och mat, mohaha

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
 Massor

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Afrikanska barn


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med i tidigare i år?
Gladare :D

16. Favorit program på tv´n?
Andra Avenyn

17. Hatar du någon nu som du inte har hatade i början av året?
Nej, hata mindre, älska mer!


18. Bästa boken du läst i år?

Oj, så himla många skam var bra, och PS jag älskar dig

19. Hur skulle du beskriva dn stil år 2008?
Rockig haha nä den var nog inte så sund. Stressig skulle man kunna beskriva den som.

20. Vilken kändis var du mest sugen på?
Oj då ganska många, han som spelar Ryan i OC

21. Vad fick dig att må bra?
MAT! haha

22. Årets bästa film?
Mamma mia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0