Nervös

På bussen imorse fick jag ett nervösanfall. Jag blev helt plötsligt jätte nervös för att jag skulle träffa min lärare i mänsklig historia idag, för att jag fyller 18 om en vecka och att jag åker till Österike samma dag.

Nu har jag lugnat mig, mötet med läraren gick jättebra och därför släppte också alla andra bekymmer.  Vi övade in lite av min replik och han berättade lite om den. Jag får göra nästan vad jag vill med den så det känns bra. På söndag ska vi sjunga typ hela dagen. Känns väldigt konstigt att åka till skolan på en söndag.

Ikväll ska jag försöka sätta i pappiljotter i håret för jag vill ha lockigt hår!

Kommentarer
Postat av: Emilia

OJ HERREGUD! är det så snart du fyller? ojoj... tiden springer ifrån mig.

2009-02-05 @ 15:18:09
URL: http://emiliavem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0