Pläd

Jag säger bara helvete Lars-Olof! Jag har väldigt mycket att berätta som antagligen inte ens är skoj men jag ska ändå berätta vad som hände på min kära Österich resa.

Fredag: 18-års dag! Herregud igen. Jag är stor på riktigt nu. Tyvärr så har jag inte förändrats till någon mogen ansvarig människa som jag hade hoppats. Födelsedagen var jätte bra och alla var så snälla. Vi åkte bussen och hade allmännt skoj. Innan avresan på torsdagen kom jag på att jag vet inte var min hjälm är så på självaste födelsedagen fick jag och mamma panikåka och köpa en hjälm. Och den behövdes vill jag lova för helvete vad jag har ramlat.

Jag brukar faktiskt inte ramla så ofta när jag åker skidor vilket är ganska konstigt för att jag har noll balanssinne och ingen kordinationsförmåga. Denna vecka har vi alla ramlat väldigt mycket. Det hela började med att vi nsåg att det är väldigt kul att åka offpist. Vi körde rätt ner och stannade inte föränn vi ramlade ungefär. Så himla skoj var det. 

Men fan jag måste ju plugga historia jag hinner inte skriva. INTE KUL! Jag berättar mer nån annan gång!

Ha det gött

Kommentarer
Postat av: linnea

AAAAAAWIE HANNA ÄR HEMMA!!!

2009-02-22 @ 22:30:21
URL: http://hedaa.blogg.se/
Postat av: linnea

AAAAWIIE, SCHÖTTAN ÄR HEMMA!

2009-02-22 @ 22:38:48
URL: http://hedaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hanna, du får faktisk komma på träningen idag så jag får se dig! va hjätte längesedan nu! saknar dig! :D

2009-02-26 @ 09:58:26
URL: http://kaajsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0