Stor

Tja alla mina vänner. Nu har jag haft kalas för hela tjocka släkten. Den är ju ifs inte så stor ca 7 pers eller nått men den räcker till. Jag träffar dem alla väldigt ofta men ändå blir jag större och större i deras ögon fastän jag inte har växt på typ tre år eller nått. Men nu känner jag mig faktiskt stor. Inte vuxen men stor. Men ni kan lunga ner mig jag tänkar inte sluta med min barnslighet och min charmiga klantighet för att jag blir stor. Den ska jag allt ha kvar hela livet.  

Vi kollade på massa film sen jag var liten, det var jätteskoj men jag skämdes. Jag som alltid har trott att jag var blyg och tillbakadragen när jag var liten. Jag gjorde robbotdans, spexade med min bror m.m

- mamma kan jag få filma?
- det är meningen att du ska leka nu, säger mamma
Så sedan satt jag och min bror där och lekte på beställning. Det gick faktiskt riktigt bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0