Lars-Olof

Lars-Olofarna klagar på mig att jag bloggar för dåligt så då får jag väll göra det nu. Har håltimma som vanligt. Inte kul. Men Hedan är här idag och livar upp stämmningen. Hon är en ninja.

Såg nyss på kungafamiljen när de skämmer ut sig när det pratar om förlovningen. Så jävla kul var det. Skämdes typ ihjäl. De är typ ett samhällsproblem den familjen. Undrar om man får säga så utan att svarta starka män kommer och hämtar en och burar in en i typ hundra år. Yttrandefriheten just ja, Sverige är ju så fruktansvärt bra så man får säga typ  vad man vill öven om man är lite taskig mot kungen. Gött. Tur att allt är så bra i Sverige. 

Jag kan ju till och med driva lite med kungen här om jag vill. Ganska värt som Emilia hade sagt. Synd att jag inte har så bra inspiration till det.


Kommentarer
Postat av: coolingen

du är knäpp! INTE KUL

2009-03-01 @ 19:03:31
URL: http://levalivet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0