Barn så länge jag kan!

Det var inte det bästa jag har gjort att strunta i att plugga till svenska provet. Jag är ju faktiskt så stor nu att jag borde insett att det fungerar inte. Men jag ska leva som barn i tre dagar till sedan blir det andra bullar. Då ska jag bli en seriös männsika. Kanske. Tror inte riktigt på det själv. Jag kommer aldrig kunna äta upp all mat på min tallrik, sitta med rak rygg, äta utan att söla, läsa vuxenböcker om att få bättre liv och självkänsla och planera utan glömma något. Det kommer inte finnas i min värld. Och jag är faktiskt inte jätte ledsen för det. 

Nu blir det att plugga naturkunskap, för jag ska klara provet, jag har bestämt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0