Aktivt liv!

Detta är verkligen en träningsmånad! Idag har var vart på två friskispass medel gympa och arobic. Ja, ni läste rätt Hanna Schött på arobic. Jag som inte ens kan göra de vanliga hoppen på gympapassen. Jag har nog skämt ut mig ordentligt men de omkring mig fick ett gott skratt i alla fall. Det bjuder jag på. Nu ska jag ge mig ut på en liten promenad och vara ännu mer hurtig!

Olle Waller var på skolan idag och han var exakt som han trodde att han skulle vara. Snäll och rolig. Inte pervers alls. Synd bara att männsikorna har skrivit så dåliga frågor!

Kommentarer
Postat av: Marre

Eller hur, frågorna sög!

2009-02-02 @ 22:46:58
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0