.

Jag och Marre sitter och ska göra resech till en intervju i datasalen men det blir mest att vara inne på annat kan jag erkänna. Nyss kom Börje, vår förra mentor in och skulle se om det låg ngn photoshopbok här. Han gick runt och letade och vi stägde ner allt för att han inte skulle se att vi var inne på annat, då säger han:  Ojoj vilken fin blus du har idag, är den alldeles ny? Jag höll på att skratta ihjäl mig för det lät så roligt. Sen säger han aja boken har väl fått ben och går iväg med sina jättekliv. Han sprang dock inte idag, jag som hade sett fram emot att se det, för det är det som är det roliga på media.

Jag och Emilia var på programråd förut och det var lite läskigt, men vi överlevde!

Kommentarer
Postat av: Marre

Haha Börje med sina älgkliv ;D

2008-09-12 @ 15:47:11
URL: http://maaarree.blogg.se/
Postat av: Emilia

Börje är bäst!

2008-09-13 @ 13:11:29
URL: http://emiliavem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0