Kinderägg :D:D

Nu hade ju jag tänkt att gå in och blogga om att jag fick kinderägg idag men vad ser jag? Emilia har hunnit före! Aja jag får blogga om det ändå hoppas inte Emilia blir ledsen :P Ibland är det lite läskigt för Emilia tänker det jag har tänkt att säga fast hon säger det några sekunder tidigare ;)

Jag hade vit frånvarolapp och då får man kinderägg av våra snälla mentorer! Jag och Emilia fick ett och ett halvt för vi är bäst! haha. Jag skänkte bort min leksak till Linnea för hon bad så snällt och hon är ju trots allt lite mer barn än jag :P  Delar av frönkarna F är så tråkiga att de har slutat med godis så då tyckte jag det  var roligt för Linnea att få lite glädje i vardagen med en ful plastleksak.

På träninigen lyckades jag glömma något igen, eller rättare sagt jag tog fel så jag fick med mig två långbyxor och ingen tjock tröja. Byxorna använde jag inte ens och jag frös jättemycket men jag får väll skylla mig själv. Men jag glädjer ju alltid någon med min klantighet och mina felsteg i livet och det är ju positivt :D   

Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha :D Jag är snabb

2008-09-19 @ 09:30:16
URL: http://emiliavem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0