Helgen

Idag skulle vart pluggdag men jag han bara med hälften av vad jag skulle göra! Helgen hade en bra början, eller i alla fall de första timmarna på den! Det råkade gå lite för fort med det goda och jag råkade titta lite för mycket på hur Nanna gjorde för sen gjorde jag samma. Det som var positivt på helgen var Chalmers spexet för det var sjukt bra :) SÅ SJUKT söt kille som var huvudrollen ;) Igår var jag och Therese på Partik 1,5 och den var bra fast vi var i VBG. Jag gillar inte VBG så jag kan inte förstå att vi var på bio där men Therese sa något om att den inte gick i Trollhättan så sent så det kan bero på det. 

Den här helgen kan samanfattas med spy och skratt 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vänersborg är bäst ju! Men Louise och jag går i Göteborg istället :D

2008-09-30 @ 08:48:41
URL: http://emiliavem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0