Glad igen!

Nu är jag glad igen för mina högtalare funkar igen! Jag brukar ju dela med mig av mina klantigheter här i bloggen så jag kan väll bjuda på denna också. Högtalarna var aldrig sönder. Jag har vänt och vridit på datorn och tryckt i alla sladdar extra hårt, höjt volymen till bott, försökt med tankekraft att få dem att fungera. Tillslut gav jag upp. Då surfade jag runt lite och helt plötsligt när jag går in på Melissa Horns hemsida hör jag ljuva toner i högtalarna. Glädjen var obeskrivlig! DÅ kommer jag på felet! Det är bara på youtube som ljudet inte funkar, det var ju skönt att det varken är fel på mig eller högtalarna. YOUTUBE HAR STÄNGT AV ALLT LJUD! FAN TA DEM. Hepp så var det ju inte heller. Det var mitt fel, som vanligt. Det var jag som hade sänkt ljudet till bott på youtube. Lyckat, men slutet gott, allting gott! 


Det är ju faktsiskt Hanna vi pratar om ;)

Kommentarer
Postat av: Emilia

HAHA :D du är så rolig

2008-09-25 @ 19:31:16
URL: http://emiliavem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0