Allt möjligt

Nu är jag arg igen, det brukar vara så när jag ska blogga för när jag inte är arg kan jag inte skriva. Nu är jag arg för det finns inget ljud på min dator och jag fattar inte vad felet är! SÅ kan någon snälla hjälpa mig för jag får panik!

Igår orienterade vi som är min absoluta favoritsport! NOT! Det gick inte så bra eftersom jag och marre var för lata för att springa och ingen av oss är jättebra på kartor. Men jag tog i alla fall på mig den rollen som kartläsare och det gick faktiskt ganska bra! Kan bero på att jag har vart i den skogen och orienterat 1000 ggr eftersom min högstadielärare i idrott älskade det. Vi hittade 25 av 30 kontroller så det var ju okej i alla fall. Jag  blir bara så sur när man har gått långt in i skogen för att leta efter en kontroll så finns den inte där för att några mogna människor som snart är 18 beter sig som 7 åringar och gömmer kontrollerna. Jag blir så arg. Mitt i sumpmarken blev jag arg, arg på allt. Arg på att mina skor var leriga, vattnet hade läckt in, att vi hade gått flera mil och hade hälften kvar, att jag hade ont i fel knä och att det var varmt och jag var törstig. Vi kom fram till slut och då fick man korv med bröd och det kunde trösta en arg Hanna jättebra! 

Kommentarer
Postat av: Marre

Haha, vi gjorde så gott vi kunde i alla fall ;)

2008-09-26 @ 16:50:33
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0