Åk till Gotland nu!

I mitt nya liv ska jag börja blogga varje dag och inte bara skriva om mina klantigheter. Jag vill inte heller ha en blogg med " Idag har jag inte gjort så mycket" inlägg. Det ska va lite mer: hur man gör för att rädda världen, hur vi ska utrota dåliga männskor och sånt. Haha man kan ju inte utrota människor men om man skulle sätta alla knäppa männsiskor som krigar och mördar varandra på Gotland skulle du kunna utrota sig själva! Det var nog min bästa idé idag, får nog skriva ett brev till kungen! Hade nog ifs blivit lite problem att få dem att åka till gotland frivilligt men man kan ju alltid muta dem!

Nä nu måste jag bli lite seriös i mitt liv, börja plugga nu! Ligger efter som fasen i matten och har MDK prov. Mycket deprimerande! Städa också... kanske gräver ner mig först

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0