Vad fan ska man ha som rubrik?

Egentligen gillar jag inte bonde söker fru, men jag kommer på mig själv varje vecka med att sätta på det ändå. Nu när jag ändå har börjat blogga om det så måste jag säga att bögen är charmig och urgullig!

Idag hände det bästa! Min teaterlärare var i skolan och när han pratade med mig så sa han att jag inte behövde komma på teatern idag för att jag är förkyld. Jag fattade det så i alla fall! Jag blev så glad att jag gick på teatern ändå och då säger han igen, oj vad du är förkyld! Jag vet inte om han menade att han var rädd att bli smittad eller om han tyckte synd om mig men det känndes bra!

Roligaste idag var när vi klarade ett mattetal sa våran mattelärare:
5 toasters och drog upp tummen på ett jätte roligt sätt! Jag skrattade så att jag dog! Eller jag ville göra det men jag kunde inte för att det var ju taskigt mot henne!

Denna dag får 5 toasters :D Jag fattade naturkunskapen, historian var inte jobbig men dock lite tråkig det sänker betyget på dagen lite. Matten gick jättebra och vi fick tummen upp av läraren. Mänsklig historia var bra och teatern var också kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0