Allt

Nu ska jag snart åka till smögen med med fettolaget! Det ska bli skitskoj! Vi ska inte fetta oss så mycket denna gång för vi har en budget att hålla oss till när vi handlar mat! Får se hur det går med det!

Igår var mamma på ullared och kom hem med massa fina saker till mig! Bland annat Melissa Horns skiva som jag hade önskat mig! Men den får jag inte föränn julafton! Jag är så arg för melissa har konsert i GBG i december. Perfa tänkte jag och skulle gå in och boka biljetter. Men då måste man va 20 för att komma in! Jag blev skitarg! Måste de va så knäppa när man äntligen hittar något man vill se!

Samhällsproblemet idag är att klockorna ställs om! Hur ska folk kunna leva ett normalt liv denna söndag när de måste tänka på klockan hela tiden? Jag tänker alltid hur mycket är klockan egentligen. Tummen ner för sommar och vintertid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0