Det är ingen idé längre Linnea!

Linnea är elak, hon lurar mig hela tiden! Det var ju snäll Hanna dag idag men det märktes inte. Det roliga var att jag lät henne tro hela dagen att hon lurade mig men jag såg med en gång när hon började fråga om teatern att hon ljög. Jag har börjat lära mig nu!

Jag har fikat tre gånger idag så jag tror det var bra för mig att hoppa över negerbollarna. Haha! Jag har lovat mamma och vara hemma idag så jag ska ha mysig hemmakväll med IDOL. Det är inte så ofta jag kan se de för de flesta av mina kära vänner är IDOL hatare och vägrar att ägna en fredagkväll åt det! Tacka vet jag när det går på vardagarna för då kan ju normala männsikor som jag också hänga med i det! Heja Johan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0