Stora samhällsproblem

Mobbing i samhället sker på många olika vis, vissa får sova i springan och tvingas att bada i iskallt vatten! Det hade kännts så bra att ha Emilia här nu för hon förstår mig alltid när Linnea är elak mot mig! Men Emilia är i Turkland och jag får klara mig själv!

Jag tror vi får införa snälldagar mot mig och Nanna för samtliga! Det är tur att jag och Nanna håller ihop iallafall!

Nu sitter de andra kvar i den kalla fuktiga stugan med den brinnande dammsugaren och kommer inte hem föränn ikväll och det är rätt åt dem! Gud straffar vissa!

Nu är jag elak också! Ni är bäst som Nylén skylle sagt! Kajsa är bra för hon gick runt och sjöng "Skyll inte på Hanna, skyll inte på Haaaaaaannnnnnnnnaaaaa".

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag vet jag är snäll mot Hanna ! :D:D

2008-10-28 @ 19:00:30
Postat av: linnea

ofta jag är eller, det är du som är för lättlurad bara! så är de! fårga vem som helst!

2008-10-29 @ 22:11:33
Postat av: Hanna

Näää du är så snäll Linnea jag gillar bara att retas lite :D

2008-10-30 @ 12:50:13
Postat av: emelie

hehe var de kallt :P

2008-10-30 @ 13:03:25
URL: http://stylebyemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0