Stäng toalocket!

Jag tror jag har blivit sjuk, på riktigt asså. Inte fejk. Lousie verkar inte tro på mig, men jag är sjuk! Det är dagisungarnas väldigt smittande baciller tror jag. Jag och Malin hade heldag på förskolan Toppluvan. De hade gårdskul som är typ vanliga lekar, kasta boll i hink, hinderbana, skjuta mål i innebandymål, slå ned burkar och annat kul för 1-5 åringar. Jag tyckte inte det var jättekul! Helt vanliga lekar som det inte går att skriva något intessant om i en artikel. De ville ha kvar oss hur länge som helst för att berätta om detta och alla sa typ exakt samma saker. Barnen hade lika snålt ordföråd med för det enda vi fick ur dem var "vet inte". Bilderna blev inte heller bra så nu vet jag inte alls hur detta ska gå. 

Fröknarna hade frågat barnen vad de tycker är livsviktigt och två av dem hade svarat:
- Att stänga toalettlocket så inte katten hoppar i
- Att borsta håret på morgonen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0