Stackare!

Hallojs idag mår jag finfint när alla andra är sjuka! Dagen har vart så underbar som bara en dag kan vara och jag känner mig på topp för att plugga naturkunskap!
 
NOT!

Ni som känner mig har nog redan listat ut att det där kunde inte vara seriöst! Det som är sant är att jag är inte lika sjuk idag. Nu ska jag både städa OCH plugga :( Det är jag inte jätteglad över! Jag får sätta på lite bra musik och bita ihop!

När jag cyklade hem dag hände det något konstigt med vädret. Det var stråande sol och så börjar det regna! Mysko det där.

Jag vill nu bara säga att jag tycker SSSSSSSSSSSÅÅÅÅÅÅÅÅ synd om er alla sjuklingar där hemma! Det är bara att ringa så kan jag komma och tycka synd om er och klappa er på huvudet!

Kommentarer
Postat av: sjuklingen Linnea

Jaaa, det är såååååå synd om mig! och det är ditt fel.

vilka mer var sjuka?

2008-10-16 @ 17:22:39
Postat av: Anonym

Det var nog inte ens så många som var sjuka men de flesta är ju förkylda :( Det känndes som vi var jätte få. Innan svanskan gick Elin och Anna hem och Mailn var också hemma :( Krya på dig sjukling

2008-10-16 @ 21:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0