Sjuk

Nu är jag faktiskt sjuk på riktigt, nästan dödsjuk jag har vart sängliggande hela dagen så jag hoppas alla tycker synd om mig! Jag kan inte gå till skolan imorron och jag är lite ledsen för det för vi ska börja klippa våran film imorron! Det är dagisets fel att jag blev sjuk eller så kan det vara att Louise slog mig så mycket i torsdags som jag blev helt matt av! Min mamma tror att jag äter för lite vitaminer, frukt och grönt och skit  och det är därför jag har blivit sjuk. Hon är dum för så är det inte!

Önska att jag blir frisk snart, vill vara fit for fight på lördag i alla fall för då är det lagdag!

Kommentarer
Postat av: Emilia

KRYA PÅ DIG! slagpoker var inte lika kul utan dig och dina "oooh!"

2008-10-06 @ 20:46:28
URL: http://emiliavem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0