Mitt liv

Jag vill inte ta en bloggpaus har jag kommit fram till för bloggen är min bäbis och den gör mig glad och jag vill ta hand om den! Om bloggen är min bäbis, är datorn min bror, kameran min kompis och rummet min familj. TVn är världen omkring och mobilen är vad vet jag? bara viktig!

Haha jag är så himla rolig så jag skrattar åt mig själv!
Frågan är om ni vill läsa förklaringen!?
Klart ni vill!

Bloggen är min bäbis för den tar mycket tid, är krävande och gullig. Den är bara min och jag känner samhörigheten med den. Den är en del av mig
Datorn är min bror för att hans liv är datorn! När jag tänker på daorn så tänker jag på bror! Och man kan bli lika arg på han som på datorn
Kameran är min kompis ibland och ibland hatar jag den, precis som riktiga vänner! Den ställer till problem men de brukar lösas! Jag kan prata med den om allt!
Rummet känns tryggt, samma som familjen. 
TVn ger delade känslor samma som världen. Ibland kan jag vara rädd för Tvn för den har sån makt och kan påverka männsiskor så mycket. Ibland kan jag vara rädd för världen också för den är stor och läskig!
Mobilen är inte det viktigaste i mitt liv men den är viktig! Med den känner jag mig trygg!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0