Lagdag

Jag är sjuk igen :( Blää. Det var lagdagens fel för vi gjorde massa ansträngande grejer. Ännu mera blää. Det var sjukt kul på dagen men på kvällen råkade det ju balla ur lite grann.

Idag vet jag inte alls vad jag har gjort, det enda vettiga jag har gjort idag var att fota och det gick inte så bra! Det var skit kallt och Linnea var också sjuk och vi fattade inte hur man skulle ställa in kamerorna! Det var faktiskt synd om henne och jag har haft snälldagar två dagar i rad!

I fredags firade jag Ida som fyllde 17 och det var väldigt trevligt och mysfaktorn var hög! Nu blir det de jag har väntat på hela dagen, TV!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha du är alltid sjuk!

2008-10-14 @ 08:13:18
URL: http://emiliavem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0