Klantigt

Min bror var snäll och ställde upp på att bli fotad idag :) Jag blev chockad för han brukar inte offra något för att få sitta framför datorn! Han sa att bilderna blev dåliga så vi fick ta om hela tiden, jag vet ifs inte varför jag lyssnade på honom men om han säger att dem är dåliga så lär nog min fotolärare också göra det för han är väldigt petig. Jag och kameror är inte en så bra kombination, jag fattade inte alls hur man ställer skärpan på den jag lånade hem. jag kommer antagligen få ta om bilderna för tredje gången.

Sen försvann linslocket också och jag vände upp och ned på hela huset när jag letade efter det men det var borta. Jag fick panik och gick och lyfte på alla grejer igen. Jag ger upp och sätter mig och pluggar får en snillebixt! Det är klart det ligger i jackfickan! Och det gjorde det!

Detta är så typiskt mig så det är pinsamt att skriva om det! Här är det faktiskt Hanna vi pratar om på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0