Kan du tycka synd om mig?

Jag har ett extremt behov av att alla ska tycka synd om mig och passa upp på mig när jag är sjuk! Nu är det dock ingen som gör det så då måste jag gå runt till alla hela tiden och berätta hur sjuk jag är! Det är tyvärr ingen som fattar vinken att de skall säga att det är jättesynd om mig!

På fotot på morgonen gick det inte bra, som vanligt! Alla mina bilder var förstörda och det var mitt fel. Det hade kännts myckte bättre om kameran var sönder som jag trodde för då hade det inte vart mitt fel iaf! Det värsta av allt var att min lärare sa att min kamera var en väldigt bra kamera så då kändes det ännu mer som ett misslyckande när ingen bild blev bra. Jag önskar mig bättre lycka nästa gång! I helgen blir det ett nytt försök och då ska jag ha med digitalkameran! Lite fusk är det men det skiter jag i för jag vill ha bra bilder NU!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hahahha naaaaaaaaaaaaw stackars lilla Hanna! :( Sjuuk.

2008-10-15 @ 16:24:03
URL: http://emiliavem.blogg.se/
Postat av: Emilia

Btw jag fuskade också så där!

2008-10-15 @ 16:24:15
URL: http://emiliavem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0