Host

JAG VILL INTE VARA SJUK! KAN NÅN FATTA DET? Jag är nog typ den enda i hela världen som inte vill vara hemma från skolan! Jag gillar skolan. Nu vill jag extra mycket vara i skolan för jag är trött på att ligga i sängen och kolla på dåliga Tv serier hela dagarna!

Nu måste jag klaga lite mer när jag ändå är igång. Jag skrev mitt repotage i skolan i fredags när jag var duktig och stannade kvar i skolan. Men vad gör jag? lägger inte över det på KUB så jag kan skriva klart det hemma. Så nu sitter jag och skriver om hela skiten och det kommer inte alls bli lika bra. Blääää

Host, host någon som tycker synd om mig?

Kommentarer
Postat av: Emilia

KLART JAG TYCKER SYND OM DIG!

2008-10-09 @ 18:52:28
URL: http://emiliavem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0