Gårdagens samhällsproblem

AAAAAAAAAAAA jag glömde blogga igår så jag får ta gårdagens samhälssproblem idag! Gårdagens samhällsproblem var det Emilia som kom på under vår visit på hemköp. Det är så att vi brukar gå till hemköp och handla diverse godsaker under rasten på text/graf. När vi står vid kyldisken inser vi att det finns ett probläääm! Det finns inga skedar till risifruttin! Okej detta var ingen nyhet men det är värt att uppmärksammas!

Om nu inte risifrutti vill sätta fast en sked på paketen som minimeal gör, kan då affären vara så gullig att sälja enförpakningar med plastskedar brevid! Hur ska man annars kunna äta dem! När ingen kan äta dem köper folk dem inte heller! Fatta vad de förlorar på det! Jag och Emilia fick gå därifrån utan risifrutti!

De har råd att ha kändisar med i deras reklamfilmer men inte sätta på plastskedar! Fattar de inte att det hade vart en bättre reklam och bara säga "nu har vi satt på en sked". Jag ska jobba med reklam när jag blir stor och hjälpa sånna som risifrutti med marknadsföringen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0