Dagens samhällsproblem

Dagen började med att jag och Emilia var på möte om utbildningsmässan imorron! Det ska bli skitskoj och jag är pepp som fan men samtidigt skit nervös! Vi ska va där med alla treor och då är vi väldigt små och kan inte bestämma någonting! Ska bli ändring på det sen när vi bestämmer allt! Den dagen kommer, jag lovar!

Snart är det bonde söker fru som jag aldrig kan låta bli att titta på,engentligen skulle TVn kunna vara ett samhällsproblem för den styr mångas, bland annat mitt liv! Jag anpassar nästan allt till TVn! Men det skulle ju handla om bonde söker fru. Min fråga är om bönder har svårare att hitta tjejer eller vad är problemet? Tänk vad stort samhällsproblem det kommer bli sen för bönder förökar ju sig inte som kaniner dierkt! Det kommer inte bli några småbönder som tar över gårdarna sen när bönderna inte har några fruar. Hur ska det gå? Bondgårdarna kommer att försvinna och barnen kommer inte få sin mjölk och kunna räkna kor när de tittar ut genom bilfönstret! Det är tur att bonde söker fru finns för då slipper vi ju detta problem!!

Därför måste jag titta på det för annars kanske det dör ut av för få tittare! Tänk på det!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag ÄLSKAR bonde söker fru :D

2008-10-23 @ 20:48:10
URL: http://emiliavem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0