Bästa dagen

Detta har vart den bästa dagen på länge! Utbildningsmässa i älvhögsborg. Vet inte vart jag ska börja någonstans men under dagen har jag och Emilia skrivit massa artiklar! Därför orkar jag egentligen inte skriva mer för jag har skrivit så mycket, men det kan jag inte säga för det är inte sant! Jag pratade massa och Emilia skrev! Vi var bästa teamet! Jag tror aldrig jag har jobbat så bra ihop med någon förut! Vi fick massa beröm för texterna, vi fick gratis max, sovmorron imorron, massa godis och en himla massa kul på köpet! Längtar redan till nästa år! Jag vill hålla på med det hela mitt liv! Jag har kommit på vad jag vill för en gång skull och jag är lycklig!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Det har varit sjukt roligt idag :D PLUSPOÄNG!

2008-10-23 @ 20:48:36
URL: http://emiliavem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0