Veckans dassbokstext

Jag har en ny bloggidé igen mitt i bloggtorkan!

På min toalett har jag massa saker tandborstar, dusch, toaborstar men viktigast av allt är dassboken. Därför tänkte jag dela med mig av texter i denna bok som förgyller mitt liv och kan nu också glädja er! 

Samhällsprobmet är idag att det inte finns dassböcker på alla toaletter!

En dam i 50-års åldern kontaktade en plastikkirurg för att höra sig för om en ansiktslyftning. Läkaren berättade om en ny teknik, kallad "Skruven".
- En liten skruv monteras in i nacken, vid hårfästet, och är helt dold av håret. Skruven kan sedan skruvas åt lite då och då av er själv. På det sättet kan ni alltid känna er slät och fräsch utan ytterligare ingrepp, förklarade läkaren.
"Avgjort" tänkte kvinnan och lät sig opereras.
Femton år senare kommer kvinnan tillbaka och klagar över några bieffekter.
- Först vill jag äga att jag är väldigt nöjd och jag har ju skruvat en del genom åren. Men nu har jag fått två problem- det ena är att jag har fått sådana förskräckliga påsar under ögonen. "Skruven" verkar inte få bort dem.
Läkaren undersöker och konstaterar:
- Det där är inte påsar, det är era bröst! Du har skruvat alldeles för hårt!
- Jaha, men hur förklarar du pipskägget? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0