Utvecklingssamtal

Idag har jag utveckligsamtal med min bästa Jurek! Jag fick 100 kilo beröm och lite leénden på toppen! Kanonkul! Han sa att jag var inte bara bra för klassen utan för hela programet. Alltid kul med lite beröm men till slut kände jag att det gick till överdrift, jag ville veta något jag kunde göra bättre! Men hepp inte det inte!

Jag skulle tagit upp samhällsproblemet idag med honom men jag får göra det imorron på klassrådet! Det fanns inga tidningar på bordet idag heller på media! Stora samhällsproblem när vi inte får veta vad som händer i världen!

Kommentarer
Postat av: linnea

fjäsk fjäsk fjäsk!

2008-11-13 @ 17:51:16
URL: http://hedaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0