Samhällsproblem och lite annat

Mitt sämsta beslut idag var att sova efter skolan! Det bara råkade hända och sen var jag helt död. Jag ska får finfrämmat från Vargön på lördag så då måste jag städa innan så man kan vara på mitt rum. Idag var jag för trött för det men imorron då jävlar. 

Jag och Emilia bakade negerbollar till klassen idag och det var nog vårt bästa beslut någonsin. Alla blev glada och klassrådet gick jättebra! Mer fika till folket säger jag bara!

Idag är samhällsproblemet oengagerade människor! Samhället blir lite sämre när de finns! Tur att alla i vår klass är så fina engagerade människor så vi har inte det problemet. Samhällsproblem är alla dem som är soffliggare, de som svarar jag vet inte, spelar ingen roll på alla frågor! Det går att påverka, gör det folk!   


Kommentarer
Postat av: Emilia

Bra sagt, Hanna!

2008-11-13 @ 19:48:32
URL: http://emiliavem.blogg.se/
Postat av: Sofia

jag bor faktist inte i Vargön.. varför glömmer ni av mig hela tiden?

2008-11-15 @ 20:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0