.

Igår var det mässa och det var skoj! Asså seriöst nu har jag gjort det igen, skrivit mässa för 311:e gången. Det tycks inte gå in i mitt huvud att det heter öppet hus. Vi är på MÅG, det är ett hus, vi har öppna dörrar och folk får komma dit och äta skumma tomtar, alltså öppet hus. Ingen jävla mässa! ÖPPET HUS var det igår och det var skoj. Vi raggade inte så många nior men vi har fått dit medias nästa stolthet, Emilia och Louises kompis Cornelia. Jag tror media kommer må bra av att få henne dit!

Idag har jag och Emilia vart på FN rollspel och det var nog det bästa vi har gjort idag! Kunde blivit ännu bättreom vi hade gått med i SSU men det får bli någon annan dag. Vi har hälsat på kommunalrådet Gert-Inge i hand också ! Herregud vilken händelserik dag!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha :D Det är spännande att vara engagerad! allt händer!

2008-11-26 @ 20:15:10
URL: http://emiliavem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0