Pinsamt!

Antagligen är det väldigt tveksamt och jag och Emilia får ha kvar lösenordet till hemsidan efter det jag har gjort. Höjden  av pinsamhet! Jag skickade fel text till Klas (musikläraren på paradiskolans man) och det var jätte pinsamt. Han kom till oss och satt det var lite fel i texten som han rättade. Inte konstigt när jag skickade det första utkastet till honom som jag absolut inte var klar med. Nu är det nog bara att glömma allt som har med skoltidning att göra!

Jag vill bara vara en struts just nu och stoppa huvudet i sanden!

Kommentarer
Postat av: Emilia

HAHA :D det är så roligt! men den var ju inte sååå hemskt dålig ;)

2008-11-27 @ 15:53:59
URL: http://emiliavem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0