Punkt

Som ni kanske har märkt så har jag slutat med samhällsproblem. Jag har tänkt att bara ha samhällsproblem när jag verkligen kommer på något som är ett problem i samhället. Hoppas inte ni blir alltför ledsna, om det börjas skriva protestlista är jag beredd att ta tillbaka samhällsproblemet ;)

I helgen har jag vart på novemberfestivalen och sett bra filmer men också väldigt många dåliga. Jag hejar på kroppens konturer som var grymt bra! Synd att jag inte kan vara med och rösta för jag hinner inte åka dit idag! Idag ska jag skriva en text och FN rollspel, övningsköra och köpa jacka. Inte att förglömma Andra Avenyn ikväll också!


Kommentarer
Postat av: Emilia

MERA SAMHÄLLSPROBLEM ÅT FOLKET :(((

2008-11-23 @ 14:42:10
URL: http://emiliavem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0