Presidentval

Det är inte ett samhällsproblem för USA att det är val där idag! Jag tror det blir bra med ombyte av kostymgubbe. Det är synd för jag känner mig inte så insatt i valet! Här hade jag velat skriva: han skulle jag röstat på men jag har ingen aning! Jag vet inte vad kostymknuttarna står för men jag hoppas att amerikanerna tar sig i kragen och går och röstar, för detta är ett viktigt val för alla!

Jag funderar på att sitta uppe hela natten och kolla på valvakor för efter det så hade jag nog vetat vad jag tycker! Egentligen hejade jag på Hilary Clinton bara för att hon är tjej! Men jag tror hon hade rätt knäppa förslag så det var nog tur att hon inte blev den nästa presidenten.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Obama <3

2008-11-05 @ 17:24:39
URL: http://emiliavem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0