Mat!

Jag har bloggtorka igen men jag måste ändå ta hand om min bebis! Annars skriker den och blir arg!

Linneas förslag på vad jag skulle blogga om var mat, vilket kanske inte var helt oväntat! Haha vad taskig jag är men det för hon tåla! Min och fettobarnens vardag utgår ganska mycket efter mat. Vissa äter sex mackor på morgonen och nutella på! Andra äter toaster höll jag på att säga men det är ju samma person. Vi andra äter nog mest ost och marmelad förutom en som måste ha skinka på.

Idag blir det Linnea som lagar maten och vi får se om det blir ätbart!

 

Kommentarer
Postat av: fläsk

:) (Y)

min mat kommer vara världsbäst! fråga linnea :P

2008-11-01 @ 13:33:24
URL: http://hedaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0