Livet är en dans

Idag dansade vi med fotbollen och då kan man ju gissa hur det gick. Ca tio osmidiga och stela på Friskis och svettis som ska lära sig en dans. Dans är inte min grej, verligen inte. Det hela började ju inte bra med att Linnea N sitter och säger till mig i bilen att hon är dålig men att jag är pinsamt dålig. Jag, Frida, Linnea och Rebeca övade lite igår men det hjälpte fan inte. Att göra saker med armar och ben samtidigt fungerar inte i min kropp. Det var jättekul i alla fall och jag hoppas att vi gör om det. Det kan nog vara bra att öva lite mer innan då.

I bilen hem sa Linnea att jag inte var så dålig ändå så det var ju skönt för mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0